Stressaako tekniikka-asiat?

LANSEERAA VERKKOKURSSI ENNÄTYSNOPEASTI - ILMAN TEKNISIÄ MURHEITA

LANSEERAA VERKKOKURSSI ENNÄTYSNOPEASTI - ILMAN TEKNISIÄ MURHEITA

Suomenkielinen tekninen tuki varmistaa stressittömän kurssilanseerauksen.

PALVELUN HYÖDYT

  • TIENAA NOPEAMMIN: Suomenkielinen tekninen tuki nopeuttaa kurssilanseeraustasi (jotta sinä pääset nauttimaan lisätuloista nopeammin).
  • VÄHENNÄ STRESSIÄ: Tekniikkaan liittyvät epävarmuudet vähenevät, kun saat ammattimaista tukea ja vastauksia kysymyksiisi.
  • SÄÄSTÄ RAHAA: Kurssialustavinkeillämme voit säästää +5000 € seuraavan viiden vuoden aikana verrattuna Kajabin käyttöön (95% kurssialustaa etsivistä ei tiedä näistä).

TUNTUUKO SINUSTA, ETTÄ UPPOAT TEKNOLOGIASUOHON?

  • Sinulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta ratkoa sähköposti-integraatioon liittyviä ongelmia yksin illan pikkutunneilla?
  • Tekniikka aiheuttaa niin paljon ahdistusta, että kurssiunelman toteuttaminen lykkääntyy jatkuvasti?
  • Uusien sovellusten opettelu englanninkielisten ohjeiden avulla vie liikaa aikaa?

UNELMIA?

Huolettomampi arki?

Nauti mielenrauhasta, joka syntyy, kun tiedät, että voit laittaa läppärin kiinni klo 15 ja ratkoa tekniset ongelmat yhdessä asiantuntijan kanssa myöhemmin.

Vapauta aikaa itselle ja läheisille?

Voit rentoutua lähtemällä pitkälle kävelylle ystävän kanssa ja kotiin palattuasi voit viettää energistä aikaa perheesi kanssa.

Lisätuloja nopeammin?

Voit luottaa, että haastavimmatkin tekniset ongelmat tulee hoidetuksi ajallaan ja kurssilanseerauksesi onnistuu ennätysnopeasti.

🏆

Tekninen tuki nopeuttaa kurssilanseeraustasi kuukausilla!

(ja sinä voit nauttia nopeammin kurssin tuomista lisätuloista ja vapaa-ajasta).

KENELLE PALVELU ON TARKOITETTU?

Palvelu on tarkoitettu kunnianhimoisille valmentajille, kouluttajille, asiantuntijoille ja verkkokurssien tekijöille, jotka:

  • todella aikovat lanseerata kurssinsa seuraavien kuukausien aikana.
  • kaipaavat tukea teknisten ongelmien varalle (koska he haluavat rakentaa kurssin ja myyntisivut itse).

Palvelu ei sovi sinulle jos:

  • ... haluat, että joku tekee kaiken puolestasi.
  • ... et ole valmis investoimaan aikaa tai rahaa tekniseen tukeen.
  • ... nautit teknisten pulmien ratkomisesta.

⭐💫🤩🌟✨


Tekninen tuki on loistava lisäpalvelu erityisesti verkkokurssin sisällön luomiseen keskittyviin valmennusohjelmiin!


⭐💫🤩🌟✨

TUKIJAKSON JÄLKEEN SINULLA ON:

🙌

VAHVISTUNUT

ITSELUOTTAMUS JA KYKY YLLÄPITÄÄ SIVUJA ITSENÄISESTI

🖥️

TEKNISESTI JULKAISUVALMIS

VERKKOKURSSI + KURSSIN AUTOMATISOITU MYYNTI

📧

SÄHKÖPOSTILISTA JA NETTISIVUSTO SÄHKÖPOSTIEN KERÄÄMISEEN

TEKNIIKKA-ASIOISSA TUKENA

Tero Pänkäläinen - tekninen tuki verkkokurssiasioissa.
Tero Pänkäläinen - tekninen tuki verkkokurssiasioissa.

Tero Pänkäläinen

Moi, olen Tero, tämän webinaarin isäntä. 👋


Minulla on yli 30 vuoden kokemus tietotekniikkahaasteiden ratkomisesta.


Kiinnostuin tietotekniikasta noin 7-vuotiaana (1990), kun perheeseemme tuli ensimmäinen tietokone (toimin heti vanhempieni teknisenä tukena). 😁


Viime aikoina olen auttanut satoja suomalaisia verkkokurssiyrittäjiä julkaisemaan verkkokurssin helpommin ja nopeammin yksinkertaisilla työkaluilla.


Olen työskennellyt suuren osan elämästäni tekniikan parissa, muun muassa MTV:n uutisissa videoeditoijana ja urheilussa tv-tekniikasta vastaava käyttömestarina. 🎦


Minua tyyliäni kouluttaa on kehuttu selkeäksi ja helposti ymmärrettäväksi.

3 TEKNIIKAN TUKIPILARIA, JOTKA NOPEUTTAVAT KURSSILANSEERAUSTASI

Nämä kaikki sisältyvät tekniseen tukipalveluumme!

1. 👩‍💻

HELPPOKÄYTTÖINEN VERKKOKURSSIALUSTA

Sosiaalisten tilanteiden pelko online ryhmäkeskustelu
Sosiaalisten tilanteiden pelko online ryhmäkeskustelu

Suosittelemme Systeme.io verkkokurssialustaa. Systemessä on kaikki tärkeät ominaisuudet, joita verkkokurssintekijä tarvitsee (ja jossain jutuissa Systeme on jopa parempi kuin Kajabi!).


Systeme.io on helppokäyttöinen verkkokurssialusta, joka sopii minun kokemukseni mukaan hyvin myös ihmisille, jotka eivät ole kiinnostuneet tekniikasta.


Systemellä saa tehtyä tuottavia ja kauniita sivuja (tämäkin sivu on tehty Systemellä).


⭐⭐⭐⭐⭐

Systemen laadusta minut vakuutti viimeistään käyttäjien arviot alustasta - vähintään 4,7 / 5 Trustpilotissa, Capterrassa että G2:ssa (ohjelmistojen arviointipalveluita).


💁‍♂️

Minun kokemukseni mukaan Systemen englanninkielinen asiakaspalvelu on parasta A-luokkaa (saan monesti vastauksen pieniin kysymyksiin jopa vartissa)

2. 🪄

OPASTUS KURSSIALUSTAN KÄYTTÖÖN

Suomenkielinen verkkokurssi opettaa kaiken oleellisen Systeme.io alustan käytöstä - esimerkiksi:

  • Kuinka lataat videot, tekstit ja PDF:t kurssialustalle?
  • Miten otat korttimaksut (Stripe) käyttöön Systeme.io alustalla ja luot kerta-, osa- tai kuukausimaksuja? 💳
  • Kuinka otat vastaan maksuja käyttäen suomalaisia verkkopankkimaksuja (Holvin kautta)?
  • Kuinka luot myyntisivuja?
  • Kuinka teet sähköpostien keräyssivun, lisäät liidimagneetin ja lähetät uutiskirjeitä?
  • Kuinka luot automatisoituja sähköpostikampanjoita?
  • Kuinka luot tarvittavat raportit kirjanpitoa varten? 📔
  • Kuinka otat Google Analyticsin käyttöön?
  • Kuinka hankit oman .fi verkkotunnuksen ja otat sen käyttöön?

Kurssilla kaikki asiat selitetään yksinkertaisella kielellä ja perusteista lähtien - et tarvitse lainkaan aiempaa teknisistä osaamista.

3. 🆘

HENKILÖKOHTAINEN TUKI

Sosiaalinen jännittäminen WhatsApp ryhmä

Parhaidenkin ohjeiden kanssa saatat jäädä välillä jumiin.


Kirjaa kinkkisimmät kysymykset ylös - löydämme ratkaisun näihin haasteisiin henkilökohtaisissa Teams etätapaamisissa. 🔍


Voit valita esimerkiksi 30 minuutin viikoittaisen tukisession 8 viikon ajan. Palveluun kuuluu 4 tuntia henkilökohtaista suomenkielistä teknistä tukea (6 kk aikana).


Saat halutessasi tallenteen keskustelustamme - voit kerrata oppimaasi kaikessa rauhassa.


Pienemmissä kysymyksissä voit löytää avun myös Systeme Suomi Facebook-ryhmästä, jossa vastaan päivittäin kysymyksiin.


Yleisiä tapoja käyttää aikaa:

  • Sähköpostiautomaatioiden ja korttimaksujen toiminnan varmistaminen.
  • Sivuston toimivuuden arviointi.
  • Systeme.io käyttökoulutus.
  • Yleinen ongelmanratkaisu.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET:

Kuinka pitkään tekninen tuki on käytettävissä?

Henkilökohtainen tekninen tuki on käytettävissä 6kk ajan.


Kokonaisuuteen kuuluvat verkkokurssit ovat käytettävissä niin pitkään, kun ne ovat palveluvalikoimassamme (eli todennäköisesti pitkään). Saat myös kaikki tulevat päivitykset kurssialustaille ilman erillistä kustannusta.

Your Web Page

Sivuston linkit

* Haluan palvella suomalaisia verkkokurssintekijöitä mahdollisimman hyvin (esimerkiksi vastailemalla kysymyksiin Systeme Suomi Facebook ryhmässä). Osa tämän sivuston linkeistä on kumppanilinkkejä. Jos hankit maksullisen tuotteen kumppanilinkkini kautta, saan tästä korvauksen. Tämä antaa minulle resursseja keskittyä enemmän ilmaisen laadukkaan sisällön tuottamiseen. Korvaus ei vaikuta suosituksiini, suosittelen vain tuotteita joita käytän itse tai jotka olen todennut muuten laadukkaiksi.


Verkkokurssi Helposti sivusto, kurssit ja sähköpostilista on rakennettu kokonaan Systemellä